Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kouzelne formule kniha

27. 7. 2006

Kouzelne formule

Accio - Přivolávací kouzlo
# Alohomora
# Aparecium
# Avada
# Avis
# Crucio
#  - Působí nesnesitelnou bolest. Densangeo
# Diffindo
# Dissendium
# Enervate
# Engorgio
# Expecto patronum
# Expelliarmus
# Ferula
# Finite
# Furnuneulus
# Impedimenta
# Imperio
#  - Ovládá oběť pouhou myšlenkou. Incendio
# Konjuktivitus
# Locomotor mortis
# Lumos
# ,,Mdloby na vás!"
# Mobiliarbus
# Mobilicorpus
# Morsmordre
#  - Zaklínadlo jež vykouzlí Znamení zla. Nox
# Obliviate
# Petrificus
# Prior
# Quietus
# Reducio
# Reducto
# Relashio
# Reparo
# Repellentus
# Rictusepra
# Riddikulus
# Serpensortia
# Sonorus
# Turantallegra
# ,,Ukaž mi cestu"
# Waddiwasi
# Wingardium Leviosa
# - Kouzlo, které vznese předmět do vzduchu.
# ářčáář
# Konjunktivitus - poraní protivníkovi oči Everta Statum - daleko odhodí nepřítele
# Expelliarmus - odzbrojí nepřítele (funguje pouze, když má protivník věc, které
# ho chceme zbavit)
# Diffindo - trhá látku a různé brašny napůl Furnunculus - na pokožce vzniknou
# bolestivé puchýře Skleletonium - z hůlky vyletí kostra Nakido Sivis - nechá
# zasaženého na jedno kolo
# neviditelného
# Brilium Excaliberto - vaše hůlka se změní na kouzelnický meč, který je silnější,
# než normální hůlka, ale pomalejší. Trvá do konce kola Rictusempra - kouzlo
# způsobí, že se zasažený začne smát Imobilus - zpomalovací kouzlo Pertrifikus
# Totalus - spoutá celého nepřítele Locomotor Mortis - silnější než PERTIFIKUS,
# ale pouze na nohy Temporius - změna okolní teploty (zvýšení-hůlku držíme nahoru;
# snížení-hůlku držíme dolů) Qecidus - vykouzlí malý kráter Fterio - narostou vám
# křídla Ihir - zasažený začne vykašlávat mýdlové bubliny Hutiverto Slugsis -
# zasažený začne vykašlávat slimáky Tarantallegra - zasažený začne tancovat
# Funtreom - vytvoří pocit, jako by vás zasáhla kulka Mahoruie - vytvoří bolest,
# na místě dopadu kouzla. Při častém použití může způsobit ztrátu hůlky Hari
# Siniwertika - navodí pocit, že máte zrovna infarkt Taganata Veljo - kouzlo,
# které způsobí křeče v celém těle Finite Incantatem - zruší účinky kouzla Vinera
# Evanesca - protikouzlo na zvířecí kouzla Tori Ftiwi - protikouzlo na FTERIO
# Hůlka je má - používá se v případě, že ztratíte hůlku. Považuje se jako kouzlo a
# musí se říct dřív, než protivník řekne accio hůlka Lumos - z hůlky vytryskne
# proud světla, která vystraší menší zvířata Nox - protikouzlo na LUMOS Lumos
# solem - oslepí nepřítele a velice ho zmate Noxus Solem - protikouzlo na LUMOS
# SOLEM Relashio - z hůlky vyletí jiskry, které můžou silně popálit Dementorio
# Powus - vysává z vás štěstí a může po častém použití zasažený zkolabovat Enieyes
# - zasažený má pocit, že ho něco sleduje a všichni na něj šíleně civí. Po častém
# použití může způsobit, že zasažený nebude schopen vysílat kouzla Protegtius
# Maximus - třikrát větší štít než u kouzla PROTEGO, ale slabší Protego - štít,
# který svou velikostí ochrání jednoho dospělého člověka před kouzly, ne před
# pevnými předměty Therwio porta - vytvoří portál, který pohlcuje menší pevné
# předměty Repellentus - zasažená věc se stane odolná vůči vodě
# Stupefy - omračující kozlo Impendimenta - podobné jako STUPEFY akorát slabší
#  - Určený předmět vystřelí ze sevření.  - Hůlka se otočí k severu.
# Velice užitečné kouzlo, když jdete někam na výlet.  - Donutí přemět, aby
# tančil quickstep.  - Zvýší hlas.  - Vykouzlí velkého černého hada.
#  - Zaklínadlo, které se používá proti bubákovi.  - Lechtací kouzlo.
# Stříbrný proud světla.  - Očarovaný předmět bude odpuzovat vodu.  - Dá
# dohromady rozbité předměty (Odvozeno od anglického slova Repair - opravit).
#  - Z hůlky vyletí jiskry.  - Zmenšovací kletba, která působí jen na
# pevné předměty.  - Po kouzlu Engorgio vrátí předmět do původní velikosti.
#  - Po kouzlu Sonorus vrátí hlas do původní hlasitosti.
#  incantate - Donutí jinou hůlku, aby ukázala poslední kouzla, která
# použila v opačném pořádí.  Totalus - Také nazýváno Úplné spoutání. Už
# od tohoto názvu jistě víte, jaké jsou projevy tohoto kouzla  - Paměťové
# kouzlo. Kouzelné formule též zní: ,,Zapoměňte!"  - Světlo po kouzlu Lumos
# ihned zhasne.  - Vznese předmět do vzduchu.  - Přesune předmět. (Při
# využití tohoto kouzla v knize, přesunula Hermiona strom. Arbus je druh stromu)
#  - Omračovací kouzlo. Ohnivě rudé světlo.  - Z hůlky výjde kužel
# světla. Velice oblíbené kouzlo.  - Svěrací kouzlo  - Kletba, která je
# často používaná ke krocení draků. Zasáhne jejich oči a způsobí velkou bolest.
#  - Kouzelná formule, která zapálí oheň  - Zaklínadlo, po kterém oběť
# ztuhne.  - Oběti naskákají na určeném místě obrovské puchýře.
#  incantatem - Zaklínadlo, jež ukončí poslední kouzlo.  -
# Zaklínadlo, které vykouzlí obvazy.  - Ozbrojovací kouzlo. Červený proud
# světla. - Zaklínací formule, která vyvolá Patrona - slouží jako ochrana proti
# mozkomorům.  - Kouzelná formule, která zvětší předmět.  - Kouzelná
# formule, která probere oběť z bezvědomí po Omračovacím kouzlu.  - Kouzelné
# zaklínadlo, které otevře vchod tajné chodby do Medového ráje.  - Předmět se
# roztrhne.  - Oběti začnou nepřetržitě růst zuby.  - Z hůlky vyletí
# hejno malých čiříkajících ptáčků.  Kedavra - Ihned usmrcuje oběť.
# Zelený záblesk.  - Kouzelná formule, která odhalí neviditelné písmo.
#  - Odemyká zamčené zámky. Toto je učebnice Kouzelných formulí!